سکوت میکنم که چون سکوت خیلی بهتره

تو اینستاگرام هم عضوم لطفا فالوم کنید

سکوت میکنم که چون سکوت خیلی بهتره

تو اینستاگرام هم عضوم لطفا فالوم کنید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کپشن های عاشقانه

instagram irnab ir کپشن عاشقانه برای اینستاگرام + شعر های کوتاه و عاشقانه برای کپشن اینستاگرام

کپشن عاشقانه برای اینستاگرام

کپشن عاشقانه اینستاگرام + شعر های کوتاه و عاشقانه برای کپشن اینستاگرام

.

.

چه حرف ها که درونم نگفته می ماند

خوشا به حال شماها که شاعری بلدید

#رضا_احسانپور

.

متن زیبا برای ابنستاگرام

.

روی دستم آب و دانه دادمش اما چه شد؟!

بعد عمری بر سر بام کسِ دیگر نشست

#سیدهادی_بهشتی

.

.

اینکه من لحظه ای تو را فراموش کنم

مثل این می ماند که تو ثانیه ای به فکر من باشی

#محمدحسین_ایزدی

.

شعر های کوتاه برای کپشن اینستاگرام

.

دنیای ما اندازه ی هم نیست

من عاشق بارون و گیتارم

من روزها تا ظهر می خوابم

من هر شبو تا صبح بیدارم

#رستاک_حلاج

کپشن عاشقانه

.

خنده های خوبِ زن

گونه های خیسِ مرد

دیر عاشقش شدم

دیشب ازدواج کرد …

#رستاک_حلاج

.

کپشن عاشقانه برای اینستاگرام

.

چنان در بندِ مهرت پایبندم

که گویی آهوی سر در کمندم

#سعدی

.

.

برود هر که دلش خواست شکایت بکند

شهر باید به منِ الکلی عادت بکند

#جابر_نوری

.

کپشن عاشقانه

.

زندگی کردنِ من مُردنِ تدریجی بود

آن چه جان کند تنم، عمر حسابش کردم

#فرخی_یزدی

.

.

شاید این قصع مرا بعد تو دیوانه کند

که قرار است کسی موی تو را شانه کند

#متین_شریفی

.

.

فقط با شوق میخوانی، تو از دردم چه میدانی؟!

تو جان میگیری از شعری که من را بارها کشته …

#فرامرز_عرب_عامری

.

شعر عاشقانه برای کپشن اینستاگرام

.

با دوتا چشم قهوه قاجاری

می کشی اعتراض هم داری؟!

#هانی_ملک_زاده

.

.

تو مرا جان و جهانی

چه کنم جان و جهان را؟!

#مولانا

.

متن برای عکس ابنستاگرام

.

مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم

که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم

#سعدی

.

.

آدمی تنهاست

با دردی که دارد

#نیما_یوشیج

.

کپشن اینستاگرام

.

آن که دل از تو بُرد، هر کس هست

بندِ انگشت کوچکم هم نیست

علیرضا آذر

.

.

تکلیف این رابطه روشن بود

ول کن پسر، سیگارو روشن کن

#محمدحسین_ایزدی

.

شعرهای زیبا برای کپشن اینستاگرام

.

دوری و زنده به گوری به هم آمیخته اند

بعد تو زندگیِ من همه اش خودکشی است

دل سپردن به غزل های غم انگیز صفاست

گوش دادن به صدای نفس چاوُشی است

یاسرقنبرلو

.

.

چمدان دست تو و ترس به چشمان من است

این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است

علیرضا آذر

.

.

کپشن عاشقانه

  • ۹۶/۰۴/۲۳
  • الهه گرایلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی